ایرانگردیسایکل توریسمکردستانکرمانشاه

برنامه سایکل توریسم غرب ایران (روز چهارم)

برنامه سایکل توریسم غرب ایران (روز چهارم)

یه استراحت حسابی تو مجموعه ورزشی تختی داشتیم و صبح سرحالتر از همیشه آماده رکاب بودیم
از سنقر به سمت جاده قروه رفتیم که یه مسیر روستایی بسیار زیبا بود. ولی مقصدمون قروه نبود و قصد داشتیم شب رو دهگلان بمونیم.
اول مسیر یه دریاچه رو نصفه طوافی کردیم به اسم دریاچه سلیمانشاه که همه روستاهای اطرافش تخریب و تخلیه شده بودن و بعد به سمت شمال ادامه دادیم.
جاده انقد خلوت و آروم بود که صدای بال پروانه ها هم شنیده میشد و نسیم ملایمی گندم زارها رو به رقص در می آورد توی چنین آرامشی گذر زمان هم حس نمیشه. فقط از های و هوی شکم میشه فهمید که از وقت صبحانه گذشته
ولی از مغازه خبری نبود و توی خورجین ها بجز نون و خرما چیز دیگه نداشتیم پس همون رو خوردیم و رفتیم سراغ یه سربالایی بلند از روستای گردکانه تا حسین آباد کنگره کلا سربالایی بود و آخرش به ارتفاع ۲۳۰۰ میرسید که شیب خیلی تندی هم داشت .


بعدش سرازیر شدیم سمت دیگه که اولش خاکی بود و بعد یه باد شدید از غرب شروع شد ولی تا برسیم سه راهی همش سرازیری بود تو سه راهی رسیدیم به اتوبان همدان به سنندج که رفتیم سمت چپ و به طرف دهگلان. همون باد غربی اینبار از روبرو می وزید و عرصه رو برامون تنگ می کرد توی دهگلان بالاخره یه رستوران پیدا کردیم و یه ناهار متاخر خوردیم

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

بستن
بستن