آذربایجان شرقیایرانگردیدوچرخه کوهستان

دوچرخه کوهستان مسیر روستای امیر کندی

دوچرخه کوهستان

1391/09/17

مسیر امیر کندی به هامپوئیل

خیزید و خز آرید که هنگام خزان است
باد خنک از جانب خوارزم وزان است

آن برگ رزان بین که بر آن شاخ رزان است 
گویی به مثل پیرهن رنگ رزان است

چند برنامه پشت سر هم میرفتیم کوه چون برف خودشو نشون داده بود و َکوهستان زیبای خاصی داشت و این هفته تصمیم گرفتیم بریم دوچرخه کوهستان به دوستای دوچرخه سوارم زنگ زدم و قرار شد محمد(طاهری) هماهنگ کنه به ما هم بگه.

ساعت 8 صبح جلوی میدان راه آهن من و حبیبه و محمد و امیر(توشی)

هوا خوب بود و برخلاف هواشناسی آسمان صاف و افتابی بود من پیشنهاد دادم بریم مسیر روستای امیر کندی و از اوجا برسیم به پایین غار هامپوئیل

مسیر روستای امیر کندی خیلی زیباست به ویژه بهار و پاییز همه جا زرد بود . از کوچه باغ ها گذشتیم و تو مسیر چند سیب چیدیم که باغبونها گذاشته بودن برای رهگذرها  .

بعد از یک ساعت روستا رو رد کردیم و دنبال جای برای صبحانه بودیم  کنار رودخانه یک جای خوب پیدا کردیم . تو برنامه دوچرخه صبحانه یک حال دیگه ای داره چون هر کی هر چی آورده میذاره سر سفره و یک صبحانه خوشمزه روبراه میشه

بعد از صبحانه راه افتادیم ویک مسیر زیبا رو باید دوچرخه ها رو به دوش میگرفتیم و  از کنار آب که یک طرف پرتگاه بود میگذشتیم و به کمک هم و با احتیاط از این مسیر گذشتیم و رسیدیم به پایین غار هامپوئیل و از این به بعدش مسیر اسفالت هست و باید پنج شش کیلومتری رو سربالای بریم ولی بعدش همش رازیری هست و به شوق اون سرپایینی سربالای رو رکاب زدیم !

پی نوشت:

کل مسیر رکاب زنی 33 کیلومتر

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

بستن
بستن