اروپاایتالیاجهانگردیسایکل توریسم

تور سایکل توریسم اروپا روز سیزدهم

روز سیزدهم

یکشنبه 1 فروردین 95

صبح قبل از اینکه جیوسه په (یوسف) برسه میریم برای دیدن قلعه و کلیسای شهر که دیشب بصورت گذرا دیدیمشون. یوسف سر ساعت 8 سر میرسه و با هم رکابمون رو شروع می کنیم. مسیر امروز طولانی خواهد بود پس از یوسف خواستیم سر راست ترین جاده رو بهمون نشون بده. از lovello به بعد رو وارد جاده اصلی میشیم و در طول مسیر کورسی سوارهای زیادی در حال تمرین هستن که یه تعدادشونم اعضای تیم ونوسا هستن. اونها هم باهامون همراه میشن و تا حدود سی کیلومتر ما رو همراهی می کنن.

از یوسف و دوستانش خداحافظی می کنیم در حالیکه به لطف داشتن راهنما وقتمون برای نقشه خوانی تلف نشد و بعد اینم راهمون مستقیمه. هرچند جاده ای مذکور جاده اصلی هست (البته بزرگراه نیست) ولی بازم خلوت و سرشار از آرامشه و ایرادش اینه که برای تهیه مایحتاج و خوردن غذا باید از رستوران های سرراه استفاده کنیم که تا حدودی گرونه.

امروز رو تا هر جا که در توانمون باشه رکاب میزنیم ولی مقصد Avellino هست که بالاخره نزدیک تاریکی هوا بعد از 128 کیلومتر رکابزنی میرسیم به شهر و تو اولین هتل مستقر میشیم. هتلش سه ستاره ست و قیمتش حسابی دادمون رو درمیاره ! 80 یورو می گفت که با تخفیف 60 برامون حساب کرد. البته همه هتل ها تعرفه مشخصی دارند و کسی از قانون تخطی نمی کنه.

منم نامردی نمی کنم و صفایی به لباسهامون میدم. این چند وقته از اونجایی که لباسها رو نمیشد خشک کرد همه شون رو جمع کرده بودم و امشب تونستم بعد شستن ، روی شوفاژ و جلوی هیتر خشکشون کنم.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + بیست =

بستن
بستن