آلماناروپااستونیبلژیکجهانگردیدانمارکسایکل توریسمسوئدفرانسهفنلاندلاتویالهستانلیتونینروژهلند

تور سایکل توریسم اروپای شمالی (قبل از سفر)

تور سایکل توریسم اروپای شمالی (قبل از سفر)

 

مقدمه :

از همون پارسال شروع شد ! پارسال که رفتیم اروپای جنوبی رو با دوچرخه گشتیم. روزهای آخرش دیگه برگشتنمون نمی اومد. سفر توی گوشت و خونمون رخنه کرده بود و جزئی از راه شده بودیم. همون موقع تصمیم گرفتیم که بقیه این مسیر رو هم ادامه بدیم. یعنی قبل از اینکه سفر قبلی مون تموم بشه ، سفر بعدیمون شروع شده بود !

برگشته بودیم خونه ولی روحمون هنوز داشت رکاب میزد ! رویاها که به پرواز درمیان دیگه هیچ نیرویی قادر نیست پرهاشون رو بچینه . همین رویاها هستن که راه رو بهت نشون میدن و نیروی لازم برای طی کردن این راه رو بهت میدن. برای همین از همون وقتی که برگشتیم شروع کردیم به برنامه ریزی برای سفر بعدی. این دفعه اروپای شمالی …

می خواستیم از فرانسه شروع کنیم دقیقا از همون جایی که تموم کرده بودیم. برای همین نیاز به دعوتنامه فرانسوی داشتیم که به دونفر از دوستان ساکن فرانسه اطلاع دادیم تا برامون بفرستن. میدونستیم گرفتن ویزا از فرانسه نسبت به کشورهای دیگه کمی سخت تره چون تعداد گردشگرهاش بیشتره و ازدحام جمعیت برای گرفتن ویزا توی سفارت ، پروسه کاری رو طولانی می کنه.بنابراین از چهار ماه مونده به عید درخواستمون رو تو سفارت ثبت کردیم.مخارج سفر رو برآورد می کنیم و مبلغش رو میذاریم به حساب تا اگر اسپانسر پیدا نکردیم ، برنامه کنسل نشه.

توی ماههای منتهی به آخر سال که هر لحظه ش پر از تکاپو و دوندگی های خستگی ناپذیری برای تهیه مقدمات سفرمونه با آدم ها زیادی آشنا میشیم. آدم های خوب که ما رو برای رسیدن به هدفمون صمیمانه کمک می کنند و گاهی هم آدم های نه چندان خوب که بطرفمون سنگ پرت می کنند و چوب لای چرخمون میذارن.آدم خوب یکیه مثل رئیس اداره من (حبیبه علوی) که با گشاده دستی مرخصی هایی که لازم دارم رو بهم میده. یا مثل دوستان کوهنورد و دوچرخه سوارمون که تمام تلاششون رو می کنن تا برامون اسپانسر پیدا کنن. درسته اسپانسری جور نشد و آخر سر با هزینه شخصی برنامه رو اجرا کردیم ولی در عوض دوستان خوبی پیدا کردیم.

همه چیز آماده برای سفر

تجهیزات مورد نیاز سفر

 

تجهیزات تعمیرات دوچرخه

تجهیزات و ست خوراک پزی

تجهیزات و ست خوراک پزی

تجهیزات الکترونیکی

بسته بندی دوچرخه برای پرواز به پاریس

بسته بندی دوچرخه برای پرواز به پاریس

بسته بندی دوچرخه برای پرواز به پاریس

حمل دوچرخه ها به خونه دوستمان در شهر پرند نزدیک فرودگاه امام خمینی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

    1. سلام و ممنون از لطفتون . در مورد بسته بندی و نحوه بردن دوچرخه با هواپیما قوانین زیادی هست در صورت امکان با شماره تلگرام بنده تماس بگیرید براتون توضیحات کامل رو میگم . ۰۹۱۹۰۶۰۰۲۳۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

بستن
بستن