ایرانگردیسایکل توریسمکردستانکرمانشاه

برنامه سایکل توریسم غرب ایران (روز دوم)

روز_دوم

تا بیایم خود پاوه رو تموم کنیم بیشتر از ده کیلومتر رکاب میزنیم دوسال پیش پاوه رو با کاک صباح گشته بودیم. یه شهر پلکانی در دامنه های کوههای شاهو
بعد یه شیب رو بالا رفتیم که بغلش کلی درختای توت و گیلاس و گردو بود ولی ما فقط نگاهشون کردیم اونم از دور مسیرمون تا مدت ها پر بود از درخت های بلوط که روی دامنه کوهها رشد کرده بودن کوههایی با قله های سنگی.
از جوانرود گذشتیم و به روان سر رسیدیم. جاده حسابی شلوغ شده بود.از یه مزرعه کمی توت فرنگی خریدیم که واقعا طعم توت فرنگی میداد بعد از مسیر اصلی که میرفت کرمانشاه جدا شدیم و رفتیم تو یه جاده کوچکتر که میرفت کامیاران.
ولی قبل رسیدن به مقصد باید دو تا گردنه گردن کلفت رو رد می کردیم البته دومی گردنش خیلی کلفت تر بود و شیبشم تند بود. تا برسیم اون بالا آبمونم تموم شد ولی هوا ابری بود و تونستیم تا چشمه زنده بمونیم
بقیه مسیر تا چشم کار می کرد مزارع گندم های طلایی و سبز بود هوا هم گاهی آفتابی میشد تا نشونمون بده رئیس کیه از یه باغ کمی گیلاس خریدیم و رفتیم تا نزدیکای کامیاران. آرمین دوست نیما که خودش رفته بود مسافرت، با دایی ش هماهنگ کرده بود که بریم اونجا. دایی که اسمشون فرزاده آدرس خونه باغشو داد که رفتیم دیدیم یه خونه ست وسط دریای گندم زار